Erp Sbb Professional
Erp Sbb Professional
baner 1_1B
Erp Sbb Professional
Erp SBB Professional
previous arrow
next arrow

Obsługa Klienta

Obsługa klienta to profesjonalne rozwiązanie wspomagające wymianę informacji między firmą a klientem.

System zapewnia obsługę zapytań ofertowych, ofert, umów, aneksów oraz wspomaga zarządzanie zamówieniami i reklamacjami. Funkcjonalność modułu pozwala szybko reagować na problemy zgłaszane przez klientów. W zakresie marketingu program ułatwia prowadzenie kampanii reklamowych oraz gromadzenie informacji o potrzebach klientów

Korzyści:
  • Automatyzacja i standaryzacja procesu identyfikacji i obsługi klienta
  • Monitorowanie i dokumentowanie historii współpracy z klientem
  • Zwiększenie aktywności w kontaktach z klientem
  • Usprawnienie procesu sprzedaży
  • Budowanie bazy wiedzy o rynku i konkurencji
  • Szybka i sprawna obsługa reklamacji
  • Zmniejszenie kosztów serwisu i obsługi klienta
  • Podniesienie satysfakcji klientów