Moduł przeznaczony jest dla pracowników działu handlowego i marketingu.
Zawarta w bazie systemu wiedza o klientach dostarcza informacji o rynku i jego uwarunkowaniach, co daje możliwość podjęcia konkretnych działań sprzedażowych: monitorowanie stanu rozliczeń z odbiorcą, sprawdzanie limitów, rabatów, naliczanie podatku VAT. Jednolite katalogi asortymentów i kontrahentów pozwalają na dokładną identyfikację wydawanego towaru i przygotowanie dokumentów wysyłkowych. Definicje dokumentów umożliwiają elastyczne podejście do procesu obsługi klienta od momentu przyjęcia zamówienia do momentu wysyłki materiału lub wykonania usługi.
Korzyści
- Skrócenie cyklu sprzedaży poprzez podniesienie standardów współpracy z klientami
- Budowanie trwałych relacji z klientem poprzez personalizację kontaktów
- Zmniejszenie ryzyka utraty sprzedaży poprzez monitorowanie zagrożeń
- Zwiększenie efektywności sprzedaży poprzez analizę poziomu i przyczyn sprzedaży utraconej
- Zmniejszenie kosztów sprzedaży poprzez usprawnienie zarządzania działem handlowym
- Zwiększenie zysku w wyniku prawidłowego planowania i prognozowania sprzedaży oraz wykorzystania wszelkich kanałów komunikacji z klientami
- Szybkie uzyskiwanie sprawozdawczości