PRZYJAZNY INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

 

W PEŁNI DOSTOSOWANY DO TWOICH POTRZEB

 

PONAD 20 LETNIE DOŚWIADCZENIE NASZYCH KONSULTANTÓW

 

SBB SOFT

Podstawową działalnością firmy SBB SOFT Sp. z o. o. jest wytwarzanie oraz wdrażanie autorskiego oprogramowania klasy ERP o nazwie ERP SBB Professional. W Ramach swojej działalności firma zapewnia kompleksowe rozwiązania IT dla dużych, średnich i małych firm, zarówno dla firm sektora publicznego jak i prywatnego.

1
1

Harmonogram Zadań Pracowników

Firma SBB SOFT wzbogaciła swoją ofertę o moduł Harmonogram Zadań Pracowników, który zapewnia:

  • Przygotowanie tygodniowego, miesięcznego terminarza pracy (plan pracy) dla grupy pracowników,
  • Planowanie zadań dla pracowników wraz z określeniem rodzaju zadania, priorytetu, oraz planowanego czasu realizacji. Kopiowanie zaznaczonych zadań,
  • Blokowanie zadań, których termin oraz czas realizacji nie może ulec zmianie,
  • Automatyczne przesuwanie zaznaczonych zadań w planie pracy (pomijane są dni wolne od pracy. Dni wolne są pobierane z kalendarza),
  • Możliwość ewidencji faktycznego czasu pracy na zadanie,
  • Możliwość zatwierdzania realizacji zadania,
  • Możliwość wprowadzania absencji pracowniczych wraz z zablokowaniem przesuwania dni absencji w planie pracy.
  • Raportowanie niezrealizowanych zadań,

KORZYŚCI:

PEŁNA KONTROLA I MONITOROWANIE PRACY

Nie wiesz co robią Twoi pracownicy? Używasz programów, który dają Ci kontrolę jedynie nad częścią zasobów? Masz dosyć dodatkowych notatek lub zapisów w kalendarzu? Chcesz monitorować pracę i postęp prac w jednym miejscu?

Harmonogram zadań to:

  • Wielu pracowników – wiele procesów,
  • Bieżąca wizualizacja aktywnych i wolnych zasobów ludzkich za pomocą wykresu,
  • Pasek postępu wykonania zadania,
  • Komentarze dotyczące przebiegu pracy,
  • Raportowanie postępów pracy,
  • Precyzyjna analiza czasu pracy nad zadaniem.
SATYSFAKCJA Z INTUICYJNEJ OBSŁUGI

Denerwuje Cię skomplikowany sposób dodawania zadań? Chciałbyś łatwo przekazywać zadania pomiędzy pracownikami? Chcesz wiedzieć po pierwszym spojrzeniu na ekran monitora wiedzieć co dzieje się w produkcji, w magazynie, przy realizacji projektu?

Nasz Harmonogram zadań to:

  • System drag & drop – zarządzaj zadaniami przesuwając je za pomocą myszki na wykresie,
  • Koloruj zadania dla lepszej czytelności,
  • Planuj wizualnie przy użyciu wykresów dziennych, tygodniowych, miesięcznych,
  • Intuicyjne – dotykowe – zatwierdzanie zadań przez pracowników.
AUTOMATYZACJA PROCESÓW

Jesteś zmęczony ręczną zmianą kolejności zadań lub pracowników? Chcesz móc wprowadzić zadanie na konkretny termin bez mozolnego przekładania innych zadań? Chcesz by system uwzględniał priorytetowe zadania?

Nasz Harmonogram zadań to:

  • Automatyczne przesuwanie zadań,
  • Automatyczna gospodarka czasowa – wstawianie zadania na pierwszy wolny termin,
  • Możliwość określania zadaniom priorytetów wraz z zablokowaniem przed przesuwaniem na inny termin.

Dzięki modułowi możesz w prosty sposób planować zadania dla pracowników i monitorować stan ich realizacji. Pierwsze wdrożenie modułu zostało wykonane w Żorach dla firmy PRIMO PROFILE sp. z o.o.. Firma jest częścią grupy PRIMO, która  jest wiodącym na świecie specjalistą w technologii wytłaczania tworzyw sztucznych.