System zapewnia planowanie i realizację zaopatrzenia materiałowego niezbędnego do wyprodukowania określonych wyrobów i usług.
Moduł umożliwia monitorowanie zgodności dostaw z zamówieniami oraz automatyczną ocenę dostawców. Zamówienia mogą być generowane na podstawie zarejestrowanych ofert od poszczególnych dostawców lub na podstawie prognoz sprzedaży w wybranym okresie czasu.
Dzięki zaawansowanym analizom system pozwala na ocenę potrzeb i śledzenie postępu realizacji zamówień. Analizy te pozwalają szybko określić lokalizację i przyczynę ewentualnych opóźnień w dostawach.
Korzyści:
- Standaryzacja procesu zaopatrzenia
- Planowanie zaopatrzenia zgodnie z harmonogramem produkcji
- Zwiększenie aktywności w kontaktach z dostawcami
- Wykrywanie zagrożeń przestojów produkcyjnych poprzez monitorowanie realizacji zamówień materiałów i półproduktów
- Usprawnienie i kontrola terminów zgłoszonych reklamacji
- Ocena dostawców
- Usprawnienie procesu przygotowania zamówień
- Monitoring dostaw i zapasów
„Pracujemy z naszymi dostawcami w ramach różnych projektów, więc jakość współpracy z danym kontrahentem mogą ocenić różne osoby. Chcieliśmy gromadzić opinie w jednym miejscu tak, by w przyszłości podejmować optymalne decyzje co do wyboru dostawcy. Tak powstał moduł Oceny Dostawcy. Szybko i bez niespodzianek.”
Michał Moś, Kierownik Działu Zakupów, SBB ENERGY